Business

شرایط جدید اقامت ترکیه

کسانی که قصد پذیرش اقامت ترکیه را دارند می توانند از طریق صفحه آنلاین اداره مهاجرت این کار را انجام دهند. اجازه اقامت که روشی سریع و آسان است را می توان به صورت آنلاین انجام داد. شما می توانید تمام مراحل مورد نظر خود را از شرکت سرمایه گذاری و املاک ملارس  یاد بگیرید. اخذ اقامت ترکیه برای خانواده شما و شما با مجوز شش ماهه در پایان ویزا یا معافیت ویزا امکان پذیر است. کسانی که می خواهند بیشتر بمانند می توانند با تماس با نمایندگان خارج از کشور بلیط تمدید شده تری تهیه کنند.

شهروندی ترکیه را می توان از سنین بزرگسالی ترجیح داد. کسانی که می خواهند شهروند ترکیه شوند باید حداکثر تا پنج سال در ترکیه اقامت داشته باشند. علاوه بر این، منطقه ای که تصمیم به سکونت در آن گرفته شد تأیید می شود و قوانین ملی برای شهروندی در نظر گرفته می شود. طبق قوانین ترکیه، اگر یکی از والدین ترکیه باشد، می توان تابعیت ترکیه را دریافت کرد. کسانی که می خواهند شهروندی بگیرند می توانند با سرمایه گذاری شهروند ترکیه شوند. برای افزایش اشتغال و سرمایه گذاری با هزینه معین می توان شهروند ترکیه شد.

با خدماتی که توسط شرکت املاک و سرمایه گذاری ملارس ارائه می شود، می توانید درک کنید که چگونه از هر نظر یک شهروند ترکیه شوید. ضمناً اگر یکی از زوجین ترک باشد، در صورت ازدواج کسانی که می خواهند شهروند ترکیه شوند، حق شهروندی می دهد. با پرسیدن سوالات خود از یک شرکت سرمایه گذاری خبره می توانید به دقیق ترین نتیجه برسید.  برای اخذ اقامت ترکیه چه باید کرد؟ ابتدا فرم درخواست اقامت را می توان به صورت آنلاین پر کرد. در این مرحله بنگاه املاک با کادر متخصص خود وارد میدان شده و در تمامی مکان ها همراه شماست. می توانید بپرسید که در مورد چه چیزی کنجکاو هستید و بنابراین برای اقامت ترکیه و شهروندی ترکیه اقدام کنید. توضیح می دهد که برای به دست آوردن مکانی در ترکیه با خدمات با کیفیت، درک و خدمات مشتری چه کاری باید انجام دهید. در این مراحل، اطلاعات ضروری در نظر گرفته شده و نتایج صحیح ارائه می شود. در ضمن کسانی که می خواهند با طی مراحل مناسب در ترکیه اقامت داشته باشند می توانند به اهداف خود برسند.تراکنش‌های شما می‌تواند با کارکنان متخصص در مدت زمان کوتاهی به سلامت انجام شود. برای دریافت اقامت، برخی اطلاعات مانند پاسپورت یا اطلاعات هویتی جایگزین آن مورد نیاز است. این اطلاعات را می توان با تعیین وقت قبلی با نسخه اصلی اعمال کرد. برای موسسات واقع در ترکیه می توان درخواست داد و پس از مدتی مشخص، نتایج کسانی که خواهان تابعیت ترکیه یا اقامت در ترکیه هستند مشخص می شود. علاوه بر این، افرادی که در سه سال گذشته کمک های اجتماعی دریافت نکرده اند، می توانند از این روند برای دریافت مجوز اقامت نامحدود در ترکیه بهره مند شوند. در غیر این صورت افرادی با درآمد ناکافی برای اجازه اقامت نمی توانند اقامت ترکیه را دریافت کنند.با وجود تمام مشکلاتی که به ذهن شما می رسد، بنگاه املاک ملارس به دنبال پاسخی برای این سوالات است. شما می توانید انتظارات خود را با یک نتیجه سریع و سالم برآورده کنید. علاوه بر این، کسانی که محدودیت زمانی دارند می توانند برای معاملات سریعتر با شرکت سرمایه گذاری تماس بگیرند. بعد از اینکه تصمیم خود را گرفتید، تمامی مراحل اخذ اقامت ترکیه به شما گفته می شود. شما می توانید برای شهروندی بلند مدت، کوتاه مدت و یا شهروندی ترکیه با کادر متخصص درخواست دهید.

برای شهروندی ترکیه کجا باید اقدام کرد؟

درخواست هایی که شخصاً به ریاست استانی و شهروندی ارائه می شود بررسی می شود. در این مرحله موسسات و نمایندگانی که برای آنها درخواست می دهید را می توان با شرکت املاک ملارس مشخص کرد. با کادر متخصص شرکت املاک موسسه، تمامی جزئیات از جمله مدارکی که باید ارائه دهید در اختیار افراد قرار می گیرد. به این ترتیب می توانید تراکنش ها را با دقت بیشتری انجام دهید و زمان انتظار را کاهش دهید. دفتر فرمانداری که محل سکونت در این کشور است، به کسانی که می خواهند در ترکیه اقامت کنند خدمات ارائه می دهد. در هر مکانی که می خواهید زندگی کنید لازم است به فرمانداری آن استان مراجعه کنید. مدارک درخواستی در استانداری و اقدامات انجام شده توسط مشاورین بنگاه تخصصی املاک تعیین می شود.

این شرکت املاک و مستغلات که سال هاست این کار را انجام می دهد به کسانی که می خواهند برای شهروندی ترکیه اقدام کنند کمک می کند. با روش های سریع و قابل اعتماد، افراد دارای حق شهروندی ترکیه مشخص می شوند. نکاتی که در مراحل درخواست شهروندی باید در نظر گرفته شود توضیح داده شده است. به این ترتیب با انجام مراحل مناسب هیچ مشکلی در تراکنش های خود نخواهید داشت.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button